Overslaan en naar de inhoud gaan

Over Mijngarage.nl

Mijngarage.nl geeft u vooraf duidelijkheid over prijzen voor autoreparatie en -onderhoud. Dankzij onze prijsgarantie komt u achteraf niet voor financiële verrassingen te staan. Mijngarage.nl heeft een netwerk van meer dan 1.500 aangesloten garages. Daarom vindt u altijd een garage in de buurt die uw werkzaamheden uitvoert tegen een vaste én scherpe prijs.

Prijs voor onderhoud aan uw auto

Mijngarage.nl hanteert alleen all-in prijzen. Dit betekent dat het arbeidsloon van een gekwalificeerde monteur is inbegrepen en kwaliteitsonderdelen en eventuele milieutoeslagen zijn meeberekend. De opgegeven prijzen zijn inclusief BTW.

Kwaliteitsonderdelen

Onze deelnemende garages voeren de klussen uit voor de prijzen waarvoor wij met u de afspraak hebben gemaakt. Zij monteren alleen de kwaliteitsonderdelen die wij hebben opgegeven. De onderdelen voldoen altijd aan de eisen van de autofabrikant. Zo bent u verzekerd van originele kwaliteit.

Prijsgarantie op klussen

Wij staan garant voor alle opgegeven prijzen. Mocht om welke reden dan ook de prijs van de geoffreerde werkzaamheden toch hoger uitvallen, dan krijgt u het verschil terugbetaalt van mijngarage.nl.

Om van deze prijsgarantie gebruik te maken, plant u uw werkzaamheden in op mijngarage.nl bij één van de aangesloten garages. Na het maken van de online afspraak ontvangt u een prijsgarantiecode. Let op! Campers en bedrijfswagens zijn uitgesloten van de prijsgarantie.

Kenteken

Om ervoor te zorgen dat in de offerte de juiste onderdelen worden opgenomen, vraagt mijngarage.nl om uw kenteken. Dit wordt vervolgens razendsnel aan de voertuiggegevens gekoppeld zoals deze bij de RDW geregistreerd zijn. De kentekengegevens worden door mijngarage.nl niet voor andere doeleinden gebruikt, dan voor het het inplannen van uw werkzaamheden bij de garage van uw keuze.

Contact en service

Heeft u een vraag, een opmerking, een suggestie of een klacht? We horen het graag van u. Kijk eerst even bij het overzicht van de werkzaamheden. Misschien staat het antwoord op uw vraag er al tussen.

FAQ’s

Hoe werkt mijngarage.nl?

Via www.mijngarage.nl kunt u een prijsopgave aanvragen voor reparatie en/of onderhoud aan uw auto. Het opvragen van een prijs is heel simpel: 1: kies uw klus en voer uw kenteken inÿ2: selecteer een garageÿ3: u ziet direct in het scherm wat de prijs voor deze klus is, met daarnaast een prijsspecificatie. In de prijsspecificatie kunt u zien wat er in de prijs is meeberekend. U kunt direct online een afspraak inplannen.

Na het invoeren van de gevraagde gegevens maakt mijngarage.nl een afspraak voor u bij de door u aangegeven garage. Mijngarage.nl heeft landelijk 1500 garages waar u terecht kunt. Na het maken van de afspraak ontvangt u binnen 1 werkdag een bevestiging met daarin de prijsgarantie code, de datum en tijd van de gemaakte afspraak en de gegevens van de garage. Het maken van de afspraak activeert dus direct de prijsgarantie. Hier hoeft u verder niets voor te doen en hieraan zijn geen kosten verbonden.

Mijn klus staat er niet bij, wat nu?

Staat uw klus er niet bij? Maak dan alleen een werkplaatsafspraak. Vul uw kenteken en postcode in en selecteer 'Plan een werkplaats afspraak in'. Selecteer vervolgens een garage en beschrijf bij het maken van de afspraak duidelijk wat het probleem is. Mijngarage.nl maakt vervolgens voor u een afspraak bij het betreffende autobedrijf.

Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

Door op de prijsÿte klikken kunt uÿde offerteÿ(.pdf) opvragen waarin staat wat er wel en niet bij de prijs is inbegrepen.ÿDeze informatie staat tevens vermeld in uw bevestigingsmail die u ontvangt na het maken van uw afspraak.

Hoe kan ik een beoordeling schrijven?

Nadat u via ons een afspraakÿheeft gemaakt en deze is uitgevoerd bij de garage, nodigen we u (per e-mail) uit een beoordeling te schrijven.

Wanneer kan ik een beoordeling schrijven?

Iedereen die via mijngarage.nl een afspraak maakt en deze afspraak laat uitvoeren, wordtÿuitgenodigd om een beoordeling te schrijven.

De factuur bij de garage voor de werkzaamheden die op de offerte staan vermeld valt hoger uit. Wat nu?

Mijngarage.nl biedt prijsgarantie op alle offertes waarvoor een online afspraak is gemaakt via mijngarage.nl. Valt de factuur bij de garageÿonverhoopt hoger uit dan geoffreerd, dan betaald uÿniet meer dan het offerte bedrag. Het garagebedrijf kan het verschil zelf terug vragen bij mijngarage.nl. U hoeft dit niet zelf te doen.